Friday, November 20, 2009

Semalam Punya Cerita...

actually gua skrg ni tgh cuti semester.baru jugak start.aku last paper pun 11hb bulan 11.then after last paper memang semua budak2 akan isytiharkan cuti dh start even pihak universiti atau pihak atasan mengumumkan cuti start berape minggu lepas semua pelajar abes last paper.ahh tak payah amek pot sgt dgn org atasan ni.agaknya depa dh seminggu sebelum budak last paper dh gantung kaki kat umah..tak boleh pakai jgk org2 yang selalu nampak kat atas ni..dongeng ja lebih !

so secara rasminya aku balik cuti pada 13hb 11 ari tu..apesal gua lincah giler balik awl?

sebab UTM kasi cuti semester kali ni sampai 14hb 12 ja..mane la gua tak angin.sekejap bai..siot btoi..dh la dulu UTM tak ada kasi cuti H1N1 lgsung..kire semester lepas aku langsung tak ada cuti am.last2 dapat tau cuti semester pendek macam haram..sape tak bengang beb?dah la next cuti semester conform2 gua dh kene buat praktikal.celah mane aku nak bercuti sgt kn.

tu pasal la cuti sem kali ni kene guna baik2 untuk cuti sepuas2 ati.kire lepas abes la ni.tak ada sangkut2 lg..tak bestnya cuti ni duit tak ada masuk.so faham2 la mcm ne keadaan org bercuti dgn poket ringan je.nampak barang baik kene tahan nafsu,nak keluar jalan kene pujuk hati.senang cakap mcm2 la kene tahan kalo tak berduit ni..

'dgr2 keje kat xxxxx gaji sebulan bole jejak 2K !'

*******************************************

tadi pagi gua pergi isi minyak moto kat petronas pontian..gua ternampak diorg lekat kat dinding..

'JAWATAN KOSONG KERJA SHIFT MALAM'

kalo berjaya temuduga,gua upload pic dgn baju kemeja petronas saiz 850x925 pixels..cun beb buat wallpaper !

notakaki : besor gampang nak keje pam minyak pakai temuduga plak.kahkahkah....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...