Saturday, March 9, 2013

Comeback

dah masuk bulan 3 ni baru  nak buat comeback.comeback apekebenda namanya tu..

Cover album wings 'hukum karma' versi rimba bara
dah tengok rock Oo? tu citer pertama aku tengok time pecah panggung.cerita omputeh power mana pun aku memang tak penah beli on time hari pertama tayangan.tapi entahlah kenapa citer arahan mamat khalid ni berjaya cipta satu rekod peribadi buat diri sendiri.

ahh sebenarnya aku dalam mood hiatus lagi ni.setelah lama aku tak menjenguk blog usang ni jauh sekali updet entri baru, so aku rase entri ringkas tak cukup sifat ni cukup memadai dijadikan pembuka kata merangkap 'pembuka mood' untuk aku menulis kembali.insyallah ada cerita aku rajin2kan diri menaip dan memerah keringat untuk merapik di dunia fana blogging ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...