Saturday, December 27, 2008

Keseronokan Itu Sudah Berakhir !

besok last day di rumah ! yang pastinya lepas ni aku dh start kene set timing semula nak bangun awal 8.kalo selama cuti ni aku boleh bantai bgn lewat,tp lepas ni tak ada dah.melainkan hari sabtu atau ahad.harap timetable aku tak banyak start kul 8.sakit beb nak bgn awl.lebih2 kalo sem ni aku tak ada roommate lg.alamatnya kene la aku bgn sendiri tanpa bantuan org lain.sbb ni la mgkin aku banyak ter’miss’ kelas kul 8 pagi mase sem lepas.nak wat mcm ne kn.tak da niat pn nak ponteng slalu.kalo dh terbangun terlewat sket pn alamat ponteng kelas je la.memandangkan jarak fakulti aku dengan hostel yg agak jauh jika berjalan yang boleh mengakibatkan cramp di perut.kalo naik moto x kesa.5 minit kot kalo pecut laju.jgn seperti seorg mmbe aku yg bwk 35km/j.memang alamatnya nak kene berbakul makian..

lepas ni memang susah nak online.sbb kat bilik aku tak ada wireless.ni lagi satu aku geram.tiap sem bayar RM20 untuk internet services tp lgsung tak ada services.kire pihak berkenaan makan duit atas angin je la.kalo aku sorg RM20,kalo berpuluh (jejak beratus mungkin) pelajar kat hostel,dh berape byk hasil diorg dpt ? bile aku tertunggak saman dan lewat bayar sibuk nak hantar notis saman kolej kat umah aku.block itu la.ini la.wtf !

lepas ni dh start kembali sibuk dgn assignment,lecture,etc..yg pnting aku dh kene bersiap sedia dengan rumours2 yang benci aku nak dengar.drp aku dengar dan nak mengutuk dan mengata walaupun di dalam hati.dh kire tambah dosa jugak.wat hati bikin panas pn ye.baik aku sumbat telinga dgn earphone dan terus melayan mp3 !

kalo dulu zaman skola dan mtrx aku rase seronok bile naik cuti tp sejak masuk u ni aku tak rase pn mcm tu dh.tak pernah aku bayangkan akan ada dalam situasi mcm skrg ni.oh shit ! aku lebih seronok kalo dpt balik umah.sbb tu aku lg prefer balik umah bile weekend.tak kesa la mmbe2 nak ckp aku ape.anak mak ke,anak mak cik ke?sibuk nak balik umah ke?gua x kesa.gua tak menyusahkan org.yang pnting ati gua senang & hepy !

p/s : hopefully sem ni lebih menarik & tak membosankan seperti selalunya.2 tahun lg yg menyeksakan jiwa !


Playlist : The All American Reject - It Ends Tonight

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...