Monday, March 30, 2009

Tempias PM Baru..

gua sangat benci & tidak gemar dengan keadaan cik masa yang terlalu kerek dgn life gua.gua masih ingat lg suatu ketika dlu (gua lupa maybe lecturer BI gua mase kat matrix dulu atau sorg mmbe gua) yang cakap life akan lebih santai dan cool bile masuk U.jadah dia !

nota tak berape nak ringkas :

- april fool = paper thermo ! memang paeng ! hopefully gua tak 'fool' mase jwb paper !

- projek group design yang masih in 60 % - 70% in progress (fabrication) tunggu mase je nak competition day.damn !

- next week 2 paper lg menunggu untuk menjamah gua (elektronik & vibration)..yang pasti belom abes study lg !

- gua selalu membayangkan lecturer statistik gua seperti seorang superhero yang sangat cool sbb tak penah bagi assignment tp instinct gua sedikit meleset.last2 minute dpt assignment.kene buat gune EXCEL plak tu ! yang pasti orang 'celik' menggunakan EXCEL seperti gua memang boleh migrain.terimas encik menambahkan sakit kepale saye :p

- 2 lab report yang masih belom beres.next week dah kene submit.huh !

mengalahkan perdana menteri la siak !



Playlist : The Subways - No Goodbyes





1 comment:

  1. waht the hell this thing gonna do with PM?!

    takde sibuk mane la lu gua tengok...ari2 duk maen atas katil
    jer...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...