Monday, October 12, 2009

Kerja Perdana Menteri !

sejak kebelakangan ni aku busy sket.minggu ni adalah minggu test.tak sampai sebulan lagi dh final exam plak.yang pasti ia sgt mengjengkelkan & totally suck !

tp tak apa...

test2 jgk..mggu dpn dh start study week ! gua boleh blasah tido lewat.mgkin study & lepas geram tgk movie yang berlambak bak air mencurah2 ke dalam laptop aku..

eh ape pasal gua tak bernafsu lgsung lyn cite 'jangan pandang belakang congkak'

tp........

gua super teruja bile tgk cite 'papadom' tempoh hari ?



gua harapkan byk producer mcm afdlin shauki.buat cite tak membabi buta & ada mesej positif kepada penonton bukan buat cerita 'sampah' yang berlandaskan hiburan kosong semata mata ! rip off !!

********************************************************

pemilik blog akan berhibernisasi dlm mase bpe mggu ni je..

ada khabar angin kate blog ni kene rush S(I)K(S)(A) & kene tutup memang kabar angin & tak boleh diterima sama sekali..

ok jumpa lg di next entry..

tata...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...