Sunday, December 18, 2011

Open Table


orang tua2 penah berpesan,gaji pertama seeloknya keluarkan sikit untuk jamu tetamu.
baru dapat berkat.baru dimurahkan rezeki.
nampak gaya dah sampai seru gua nak open table.

bab nak open table tu bukanlah masalah besar.
cuma kadang2 gua naik heran,kenapa orang biasanya open table dengan siakap 3 rasa?
sampai sekarang gua tercari-cari jawapan munasabah disebalik persoalan yang satu ni.
apakah siakap 3 rasa pun ada trend macam fixie bike?

masalahnya bukan sekali dua gua terkena.
malah hampir setiap kali membe2 yang sudah sampai seru open table,
pasti siakap 3 rasa yang menjadi juadah santapan.
kenapa tidak ketam masak lemak cili api?
kenapa tidak sembilang masak gulai?

dikalangan membe2,sudah ramai yang awal2 memesan siakap 3 rasa.
lagi jahanam nak order dekat restoran seafood atas laut !
gua langsung tak membantah.
gua lebih pada mood bagi chance.
sekali sekala open table ape ada hal.
yang nak dibelanja pun bukan orang lain.
yang kenyang sama pun perut sendiri jugak.

kalo jadi insyallah hujung bulan ni.
kalo rasa sapa2 nak join majlis keramaian ni,bole kontek gua dengan segera.
tempat duduk dengan meja terhad.
first come first serve.
kehkehkeh !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...