Tuesday, May 12, 2009

Thank You ALLAH

kejadian : CIMB pontian..

smlm gua saje kuar gi banda jap.niat asal mak gua suruh beli brg sket kat banda.so gua pun gi la.teringatkan kredit phone yang low & memandangkan kegawatan melanda,so gua tak ada choice selain keluarkn last limit balance RM 10 dari akun CIMB gua untuk beli top up (seingat gua last balance cuma tgl RM24.xx).so limit yang gua bole keluarkan just RM 10.blah....blah....

then gua amek resit akaun gua.lu nak tau ape yang buatkan gua terkejut ?

sepatutnya dekat resit mestila tgl RM14.xx kn?sbb gua dh keluarkn RM 10.tp gua terperanjat sbb dalam resit tu ckp balance gua ada lg RM214.xx ! gua pelik jgk.seingat gua memang tak ada sape2 yg ada mention ape2 untuk transfer duit dlm akaun gua & gua pasti last balanced gua memang RM24.xx.erm sape hamba allah yang bermurah hati transfer RM200 kat akaun gua.gua rase tak puas ati dan musykil.sbb kate hati aku memang kuat kate maybe ada error printing kat resit akaun tu.gua pun a masukkan kad ATM gua balik & check balance.ternyata bukan error printing tp memang benar2 kat skrin mesin ATM tu tertulis balance akaun gua ada RM214.xx..

alhamdulillah !

moral : tuhan tu maha pemurah & akan sentiasa menolong hambanya yg dalam kesusahan.lu x caye?nasib la !

3 comments:

  1. bleh la jamm ek zepa....
    lme x pekene..
    hhihihi..
    xpon blnje ak mkn2...

    ReplyDelete
  2. haha...
    gian dh nak jamm...
    bole2...

    ReplyDelete
  3. halal ke duit tu? kalau halal bole belanja aku makan mi rebus dgn cendol.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...