Saturday, May 9, 2009

Nmpaknya Target Gua Tak Kesampaian !

aku penah tulis entry before this (lame dh kot..) tentang target aku menjelang cuti sem ni..aku target kalo boleh aku nak save duit sket untuk pembelanjaan aku mase cuti sem ni.ye la memandangkan ramai membe2 aku yang balik sempena cuti..so,agak tak mustahil kalo aku hanya lekat kat umah je.mesti ada aktiviti nak buat.ye kn?

tp nampaknya dlm akaun memang 'kering'..nak kate aku boros sgt tak de la sgt.tp aku tak tau la mane duit tu pegi.haha..dan sbb tu skrg aku nak nikmati idup sbg jobless puas2 sblm gua akan cari keje nnti..

p/s : eh sblm terlupe,gua baru sat ni bace ni kat blog sorg membe ni.lame dah tak tgk diorg perform.insyallah cuti ni byk free time untuk tgk diorg perform.sempat jgk aku dgr 2 buah lagu baru diorang.'hasrat' yang lebih layan buat nak tido dan 'useless enemy' yang lbh rancak.nak dengar klik sini


me,friends & the plague !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...