Monday, August 3, 2009

Datang Bulan?Lu Jgn Macam2 !

alkisah jadi mase gua masuk lab tadi mau buat eksperimen..at the beginning,ok sume..mood gua pun nampak riang walaupun gua kelas straight 2 jam tadi.dengan tak makan lg.adoi..teringat kate lecturer kimia gua mase kat matrix dlu 'don't make me angry when i'm hungry' persetakan,gua continue buat eksperimen kat lab..gua memang target lab biasanya abes awl dari sepatutnya.just buat eksperimen,amek data & siap boleh blah..mase mau balik,mmbe gua pergi jmpe lecturer on duty untuk minta permission dismiss & check nilai data.gua pun follow membe skali..

mase mau enter je gua nampak someone pandang jelek & aneh sedang memerhati gua dengan memegang secawan kopi barangkali,berkepale botak,berspek & berbaju lab biru makmal.melihatkan pandangannya boleh membuatkan gua rase mau kapak kepale dia..

'mcm ni je ko masuk lab?'

ayat sinis terpancul ke gua..

gua malas nak argue banyak & terus keluar..

*********************************************

persoalan skrg 'ape hal kerek sgt brader ni ! nak tegur pun agak2 la.ingat gua sampah ape?' walaupun gua tak obey dress code mase buat lab tu (gua tak baju berkolar je kot.bukan gua naked pun !) sekurang2nya gua ada passion mau attend buat lab.drp lu lepak isap rokok kat kawasan tak sepatutnya,borak mcm kat kedai kopi then sound mcm timbalan naib caunselor..cis !

gua marah ni ! adoi mcm mane gua bole terperiod pulak !

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...