Friday, August 7, 2009

Hey Punk Rocker !

gua belek2 rak kaset lame gua.dah berabuk dh.mane tidaknya.kaset player gua sume dh barai dan telah selamat di 'tong sampah'kan.ditambah plak dgn kemajuan teknologi.record tali tape dah diganti dlm bentuk format mp3.player kaset dah ditukar kepada mp3.paling cikai pun CD player.sesetengah individu anggap 'orang kaset' seperti ketinggalan zaman tp gua rase kaset boleh jadi sesuatu yg rare di mase depan kelak !

mase belek2 gua jumpe kaset ni.memang gua sayang giler dgn kaset ni.lame dh gua beli.mase gua sekolah2 lg..(tibe2 gua rindu zaman sekolah...)



info

band : air sick pilots
album : are flying high
origin : singapore
genre : punk rock !
label : first stance records
released : 2000

gua rase punk rocker tepu wajar dgr kaset ni.ape gua bole cakap,drummer band ni memang giler babeng ! laju + asyik rolling aje keje mamat ni..cis keren gua jap ! permainan memang laju,fun & tight ! memang material punk rock yang gua suke.gua bole bagi 9.5/10 untuk material ni..seribu kali syg,ni satu2nya album they all.dah RIP pun band ni..puas dh gua cari format mp3 full tracks album ni tp sampai skrg gua hampa lg..gua perlukan pertolongan korg.ada sape2 punk rocker luar sane yg ada info ttg pencarian gua,sila inform gua ye.thanks ! gua btol2 kangen mau dengar air sick pilots

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...