Saturday, August 22, 2009

Mood : Kembali !

cerita 1
Salam ! hopefully sihat disamping insan tersayang :) lame dh aku tak update blog..sejak wireless connection kat kolej aku wat hal.memang lame dh aku tak update blog,apetah lagi nak melayan ym,myspace,facebook ape jadah tu sume..nasib la research BI group aku ada kondem sal wireless kat kolej.mintak2 la pihak berkenaan ada bace pasal research kami.nasib la..sape makan cili dia terase pedas !

cerita 2
2 minggu aku tak balik umah.baru tadi aku abes minggu test yang aku rase memang 'brutal' abes ! dalam seminggu ada 4 test ! mau cramp otak ! nasib ada pesta konvo kat U aku.dapat la jugak cuci mate sambil release tension.kih2...owh ya ! dapat juga aku jmpe bdk2 senior aku yang dh grad yang same2 1 kolej dgn aku dulu..rindu beb kawan lame ! angah,ajol,org tua (mcm abg kawasan dh lu.ehe..),capang,mendez,etc...terlalu banyak nak list down.selamat kawan !

cerita 3

ari ni 1st day ari pose.rndu aku setiap kali bulan pose.ape aku bole cakapkan setiap kali bulan pose semacam ada something yang mengimbau nostalgia lame aku di bulan pose yang lalu.paling indah semasa kanak2 lg..dulu2 zaman giler game tape..dan lagi masyuk bulan pose mase tu cuti skola.so mase cuti banyak dihabiskan mengadap game tape..komputer?owh masih tak ada lg mase tu.jauh sekali playstation 1 yang baru keluar yang sememangnya masih 'market' dipasaran..elak pelangkung mak yang dapat kalo mintak mau beli sebuah playstation..lagi best dulu zaman main digimon.musim abes la!adik beradik aku setiap sorg ada digimon masing2.siap bawak smyg terawikh semata2 nak 'battle' digimon dgn geng2 lain..smyg terawikh??jgn tanya..:p oh ya ! sebelum lupe..selamat menyambut ramadhan !

cerita 4
aku rase aku ada minat baru..minat ni dtg secara tiba2 mase dekat pesta konvo UTM tempoh hari..enta mcm mane aku bole singgah satu booth yang jual brg2 agak rare.tertarik aku pada replika gitar2 comel yang berbagai jenis seperti flying V,gibson les paul,stereocaster,etc..actually aku lame dh minat nak kumpul replika gitar2 comel ni.dh terlanjur jmpe aku pun angkat teros la.malas mau fikir banyak...target aku skrg nak cari lg.nak kumpul bape banyak yg bole.sape2 yang rase baik hati bole la belikan untuk saye ok ! dialu alukan :)
contoh replika gitar comel yang anda bole post express teros ke rumah saya ! comel sungguh ! adoi jatuh chenta saya sama kamo dong !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...