Saturday, September 5, 2009

Tipah Tertipu ! Auwwww !!!

title entry memang tak ada kene mengena dengan kisah sape2 yang bernama tipah.jauh skali nak list lirik lagu tipah tertipu yang penah meletop2 kat corong radio satu ketika dulu.ceh ! sampai skrg pun part chorus 'tipah tertipah tipu tipu tipah' tu pun aku masih huru hara lagi..enta betol ke tak aku nyanyi.main sedap hembus aje.asal ada bunyi tu dh cukup manis la...

tu mase zaman seluar besar2,londeh sane sini,baju saiz gedabak besar,full cap senget sket kat kepale..

tapi gua tak berminat nak ungkit kisah lame tu.nak tau lebih lanjut tanya shahrol azry.dgr2 dia dulu mamat hoppers famous kat area klang.gua tak tau la.mulut orang cakap.bkn mulut gua.tipu orang tipu la gua..

berbalik jalan cerita asal,gua rase selama ni gua kene 'trick' idop2 dengan badigol2 ni..


chris angle



david coperfield



david blaine

***sekadar contoh beberapa badigol yang temberang gua idop2 selama ni ! tak guna..


terbang la,jalan atas air la,ilangkan model hot la,potong kepale la..siot la !

lepas tgk satu tv show kat youtube (program ni ada jugak tayang kat astro) yang bertajuk 'MAGICS BIGGEST TRICK REVEALED' ternyata gua rase mcm nak pelangkung laju2 kepale badigol2 kat atas ni..

ok gua letak beberapa trick revealed yang maybe lu org penah tgk kat tv before this & macam percaya tak caye dgn ape trick depa buat..


revealed #1

kuasa jahat


kuasa baik


revealed #2

kuasa jahat


kuasa baik


revealed #3

kuasa jahat


kuasa baik


x puas lagi tertipu ??

jangan malas nak search sendiri kat youtube ye !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...