Saturday, May 29, 2010

Tema Hitam Putih

'life is not about learn,score high marks on examination paper or be the best student.life is about to survive in future..life is what we going on !'



dekat sebulan lebih tak terjebak dengan mat2 belia,mat2 tegak..kehidupan disamping keluarga & 'keluarga baru' sedikit sebanyak banyak memberi gua nafas & semangat baru untuk meneruskan kehidupan.kini,kehidupan gua lebih teratur & feel hidup gua lebih steady..

gua sangat rindukan kehidupan gua yang dulu.kehidupan yang tak perlu terlalu tegak & serious.segalanya masih bole handle tanpa perlu itu semua.dengan surrounding,teman2 yang banyak menyerikan kehidupan.dan gua sentiasa berharap suatu hari nanti kelibat sang kehidupan yang lebih bermakna in future.yang mana gua tak perlu nak be somebody else.gua nak comfort dengan ape yang gua suke buat.

'gua tak kacau hidup orang.gua cuma nak gembirakan hidup gua.itu je...'

2 comments:

  1. mat2 tegak, mat2 belia, mat2 skema, mat2 akademik, mat2 MPP.. memang bosan!

    ReplyDelete
  2. sebulan lebih je gua bebas..
    lepas ni mengadap lg setahun..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...