Friday, May 28, 2010

VKKAB



gua tak minat mane pun karok2 ni.tapi atas kate sepakat membe2 nak berkarok,so terpakse jugak la gua follow.malam minggu malam seribu satu macam.tu kate membe gua..

brader : nak bape lagu?1 lagu Rm 1.50.kalo amek 10 lagu free 4 lagu...

membe : kasi 10 lagu la brader !

brader : ok..

************

pekik,melolong,menjerit, dekat masuk 8 lagu.sume lagu memang bole buat gegendang telinga gua menahan pedih.gua yang dari tadi duduk dah mule panas punggung.tak kalah jugak biji mata gua yang seperti dijamah paracetamol 1 papan.muke pun naik teging.gua try jugak belek2 list lagu.kot2 ada yang ngam..tp majoriti list songs memang ke arah proto jiwang leleh2.gua faham..tak kan tauke nak letak slipknot atau dragonforce pulak kan.memang alamat nak kene maki hamun dengan budak2..

sebanyak 14 lagu yang dijahanam & diterbaraikan membe2 gua dalam masa yang sangat singkat.tak lebih setengah jam kalo tak silap aku.non stop dari satu trek ke satu trek la katekan.gua akur duduk diam sambil mata gua liar memandang skrin tv yang memaparkan vidoe klip karoake berserta lirik dari awal2 lagu sampai la last song.tenung punye tenung,aiseh man gua sudah dapat tangkap satu benda.melalui pengamatan teliti dan kaji psychology minda,gua merasakan yang kebanyakan model2 atau awek2 dalam video klip tu sedikit sebanyak membuatkan ramai pujangga cinta tak senang hati..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...