Monday, February 28, 2011

Game Old School Yang Betol2 Awesome !

kecik2 dulu aku memang minat main game.game tape yang cikai dan lempong abes tu pun aku belasah jugak janji name game sudah la.dalam banyak2 game tape, adalah satu jenis game yang aku rase feel main dia memang betol2 awesome.seingat aku nama game tu kage.ceh ! tu zaman aku sekolah rendah lagi.time tu la jugak tengah giler dengan scene playstation.berbulu je telinga dengar sedare mare berbual pasal betape A nya game wrestling smack down 2.dah la masing2 tengah kemaruk wrestling time tu.nak beli memang tak mampu.time baru2 keluar tak silap jejak 1k jugak harga menatang tu.giler babi time tu nak cekau 1k.

akibat tak mampu nak beli sebijik playstation,aku ada pinjam CD pc game wrestling smack down 2 - know your role dari sorang membe sekolah dan install kat pc old school aku.aku ingat lagi cover depan CD dia ada wrester fav aku- the rock.dah lepas install aku pun ape lagi.memang belasah main game ni.main season sampa dapat unlocked wrestler macam stone cold steve austin,mr ass dan ramai lagi yang aku pun dah lupe.bukan tu je, dengan main season jugak aku dapat unlocked match,dapat move2 yang baru dan macam2 lagi.even main season dia makan mase yang agak panjang,tapi memang puas hati.bile dah power,mule start create superstar sendiri.apply move yang power2.baru nampak lagi tegap dan champion.masalahnya bukan aku je sorang yang jadi maniac gamer kat menatang ni.abang aku,adik aku pun semua join jugak (dulu kami memang wrestling maniac pun)

lepas je pc old school aku down,teros ilang dah era main2 wrestling ni.playstation 1 pun dah terlalu kuno rasenye sekarang ni.dulu kat tempat aku ada satu kedai game berani pasang playstation.RM 3 untuk 1 jam main.tempat ni la jadi pot2 budak2 cabut sekolah agama dan lepak main wrestling.memang hell la time tu budak2 ponteng sekolah agama.ahh cerita lame kan..baru2 ni enta macam mane abang aku bole download balik game ni kat tenet.kalo tak silap gune virtual game station (VGS).VGS ni kire satu software (yeke software?) yang membolehkan kite main game playstation dekat pc.lebih kurang macam tu la function dia.so ape lagi.bermula la balik era main game old school ni.ternyata aku masih ingat & power lagi bab2 control game ni.haha..rase terubat balik rindu time sekolah2 dulu.game ni memang legend bagi aku.ni kot game yang aku rase telah keluarkan aku dari kepompong game2 1D yang maha membosankan selain dari game half life.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...