Monday, July 27, 2009

Cabaran Seorang True Rider !

cuaca hari ni memang tak panas & sgt diidamkan kebanyakan true sleeper.belah pagi tadi dh start hujan.membawa ke petang..tak ke best tu nak tuang kelas?tp gua ari ni full beb ! jgn prasangka buruk & prejudis terhadap gua.lu jgn macam2..

story gua ni berlaku mase gua on the way balik dari kelas belah pagi tadi.kejadian berlaku di round about nak ke kolej gua.jalan yang basah dan licin membuatkan gua memandu dgn lebih berhati2.segala ride skill valentino rossi gua abaikan buat sementara !

'malang tidak berbau..'

mase mau amek lap di round about tibe2 tayar depan moto gua boleh slide & langgar divider jalan.peh ! gua tergolek ke sebelah divider.gua rase lutut gua terhempap divider.moto gua masih power cume ada kesan calar kat cover set.ini membuatkan gua risau hati kalo2 tak ada lg awek2 mau usha apatah lg mau memandang sebelah mata ! gua tak menolak andaian tayar depan yang 'haus' menyebabkan moto boleh slide.nasib tak ada kete follow belakang gua.kalo tak mau dgn gua2 kene angkut skali.huh ! gua stabil.nak kate serious sgt tak la.cume patela (kepale lutut) gua luka & bengkak.gua risau jgk.elak patela dislocation ! (kucai,tibe2 td gua teringat lu..) hopefully gua cepat recovery & dapat kembali menikmati berjalan secara normal..

seperkara gua fikir sejak insiden tadi..

'gua tak dapat bayangkan kalo gua tergolek dog depan bus stop yang dipenuhi awek2 hot & berdenyut2..gua rela berlakon seolah2 gua buat action stunt dan berlagak kaki gua ok walaupun darah memancut2..tak true rider langsung la kalo guling2 menangis depan depa ! jatuh kemaluan beb !


notakaki : buat renungan semua 'alangkah valentino rossi pun jatuh tergolek,tak heran la kalo gua pun mampu ikot jejak langkah idola gua bukan ?'

4 comments:

  1. sakit lagi ke lutut tu? jadi x pegi tgok kontrasosial? dlm minggu ni moto LC gua sampai. nak lumba moto x nanti?

    ReplyDelete
  2. jge dri elok2 wehh.

    ReplyDelete
  3. kucai : hopefully gua ok nnti..lumba?gua dh insaf !

    dobot : thanks buddy !

    ReplyDelete
  4. ceh..nyampah!!
    smpat lg nk cover..
    saham xmau jtoh!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...