Friday, July 10, 2009

Helooooooo......

salam ! kabare? hopefuly sihat disamping insan tersyg ! dh seminggu naik sem baru.melihat gelagat budak2 1st year pada hari first day dan bakar line.ape bole cakap.masih suci & innocent.tahniah !

tak ada ape yang best sgt.nampaknya sem ni aku duk seorang je eventhough bilik aku double room.bestnya gua bole konker bilik sorg2 tanpa membuatkan ada pihak terserong ati ataupun mencetuskan perang saudara.tak bestnya connection wireless cukup membuatkan gua kecewa.dh bape byk kali dh kene report tp mcm tak ada tindakan je dari pihak atasan.hampeh !

leceh bile ada repeat paper atau drop paper.leceh mau atur balik jadual yang dah 'lari' dari jadual yang sepatutnya ditetapkan pengurusan fakulti.terpakse jmpe lecturer mintak sign.bengang kalo lecturer keje tak ada je kat bilik.mcm mane mau mintak sign.nak cari celah mane kn?bnda tu la jadi kat aku.dh la bagi tempoh nak settlekan sminggu je.kalo tak mcm biase la.memang kene saman !

ape lg yang mau diceritakan untuk permulaan sem baru ni..adoi...owh ! lupe den.sem ni paling awl masuk duit.alhamdulillah..terperanjat dog jgk dgr bdk2 cakap duit masuk awl.kalo tak mau dua minggu or sebulan tgu duit masuk.pesanan penaja kepada saya : 'tolong jgn serbu XB2 605 ! tuan bilik seorang yg kedekut ! nescaya anda akan kecewa'

owh pasal leturer yg ajar nampak mcm ok..cume lecturer mechanics solid 2 gua yang agak violence.ada ke dia cakap muke gua muke bgn lewat gi kelas?ceh...lain lecturer so far so good (aku teringat quote ni mase tgk los dan faun.mcm siak name syarikat.tak market lgsung !) pengethuan am & instinct cukup kuat mengatakan lecturer2 yang ajar gua sem ni sume dh kawin.alhamdulillah..bole la gua concentrate dalam kelas tanpa gangguan & anasir jahat :p
hopefully sem baru ni menjanjikan keseronokan,sesuatu bermakna buat diri..

kejam celik dh masuk tahun 3.lg 1 tahun stgh dh nak grad.macam2 bermain dalam kepale aku..
'ready ke dh mau keje?','mcm ne la gua LI nnti?','ready ke mau sahut cabaran alam dewasa?

bandingkan sikap gua dgn org dewasa.ermm...dewasakah aku??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...