Wednesday, July 1, 2009

Tak Abes Gerek (TAG)

adeh penat jawab tag ni..sory kalo sape2 tag aku terlepas pandang.ampun dong !


1) How old are you?

baru 21..masih muda & evergreen lg beb..

2) Are you single?

info : aku dgr lisa surihani dh tak ada ape2 dgn farid kamil..patot la semenjak dua menjak ni gua rase heppy je..

3) At what age do you think you'll get married?

sila lihat angka terdekat dgn target ok ! hint : target = free 2142 space

4) Do you think you'll marrying the person you are with now?
hopefully.amin !

5) If not,what do you want to marry?

ceh lu jgn bikin gua panas tgk figura ni !

6) Who will be your bridesmaid and bestman?
ahh soalan ni gua alzemeir ! maaf ! akan difikirkan kemudian..

7) Do you want a garden/beach or traditional wedding?

marvelous bebeh !

8) Where do you want to plan to go on honeymoon?

paris



hari2 boleh honeymoon bukan?

9) How many guests do you think you'll think?
tak kesa.tak diundang turut dijemput..

10) Will that include your exes?
maybe la.eh banyak tanya plak dia?mau kene backhand ape?

11) How many layers of cakes do you want?

tak kesa.tak ada tingkat pun gua berselera nak makan :p

12) When do you want to get married, morning or evening?


mane gua boleh dapatkan CD ni?? mau study dlu...

13) Name the song/tune you'd like to play at your wedding.

gua rase mcm mau psg je LP ni mase kawin..sape ada LP ahmad jais jgn lupe bwk sekali ok..

14) Do you prefer fine dining or just normal spoon & fork? Knife?
ni tak kesa jugak.tak ada paksaan.mau pakai sudu,garfu,tangan,chop stick ke..agak2 nak bawak sudu besar gantung perhiasan rumah tu pun tak ada masalah..

15) Champagne or red wine?
astagfirullah :p

16) Honeymoon right after the wedding or days after the wedding?
after ! gelojoh la sgt days after wedding.santai sudey..harus setting,servis & allignment dlu ! maksud gua transport ! lu jgn fikir mcm2..

17) Money or household item?

gua tak kesa.both can ! can money buy happiness?


18) How many kids would you like to have?

rezeki tuhan.alhamdulillah...tak begitu syg?

19) Will you record your honeymoon in DVD/CD?

ceh...gua mau layan school of rock dgn dia.jgn potong mood kami ok !

20) Whose wedding plan would you like to know next.
tyra banks and the gang !

Tag five people :
-gem gem syg
-timmy bakal pengantin
-almie MA sunti !
-lionel 'sarok' azry
-cima
-kamu yg bace ni..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...