Saturday, June 25, 2011

Potong Stim


mood gua dah tak berape nak sedap lepas balik dari ngeteh tadi.walhal sebelum lepak tadi gua bukan main ceria lagi.tolak tepi la ape yang diborakkan kat warung tadi.hal ehwal kaki lepak ni memang mengundang macam2 topik.nak himpun semua jadi satu pun kadang2 payah.

rasenye ramai dah pakat2 cantik nak tonton cerita legend ni even kali ni tak ada kelibat musang paling awesome sapa lagi kalau bukan si megan fox.tapi benda ni bukan masalah besar.pengganti si megan ni boleh tahan hot jugak ape.

masuk hari ni 2 kali gua kene bakar dengan membe2 yang rata2 dah pakat2 nak tonton transformers 3 rabu ni.siap nganjing2 lagi nak belanja tiket wayang free.celake !

mane taknya.rabu ni gua start busy memburuh kot.celah mane gua nak pergi layan transformers 3.

betol2 potong stim la macam ni.

1 comment:

  1. Jom tengokkkk! Beta pun tk tgok lg T__T

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...