Sunday, October 14, 2012

Typo

sekarang dah nak dekat masuk pukul 2 pagi.gua masih terkebil kebil nak pujuk mata masuk tido.bukan ape.memandangkan gua sekarang ada dekat kampung,so gua kene setting bangon awal untuk ke kerja.sejam atas moto untuk ke tempat kerja kalo tak setting dengan baik bole masuk dalam kegagalan hidup jugak sebenarnya.tolak tepi kes tayar bocor atau minyak abes atas jalan.rasa nak terberak atas moto sudah cukup memadai.berbalik pada cerita,give up punye pasal last2 gua capai henset & melayan kerenah applikasi smartfon.belek satu persatu sampai naik bosan.

dalam banyak2 applikasi,gua semacam eksaited godeh applikasi blogger-droid yang gua sempat install dulu tapi sampai ni tak pernah guna.malam ni memang detik sejarah.tak pasal2 semangat nak menulis gua datang walaupun besar dugaan melanda masa nak menaip.diam tak diam,berjaya jugak gua siapkan entri kali ni.

fuh bole tahan puaka jugak update entri pakai henset cuit-cuit ni.kemain gasak typo writting.kalo gua jadi editor,memang dh berbakul makian si penulis dapat.sebelum gua amek keputusan nekad hempas telefon pintar ni,gua rasa ada baik jugak kalau gua cuba pujuk mata ni masuk tido sampai berjaya.besok gua nak 'menoreh' lagi woi..

selamat malam..
Published with Blogger-droid v1.5.8

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...