Thursday, January 29, 2009

Nampak Biase Tapi Berharga...

kadang2 kite tak perasan suatu pemberian tu amat berharga walaupun nampak remah dan sangat biase kalo dilihat mata kasar..

tp sesuatu yang dianggap remeh dan biasa tu la kadang2 membawa seribu makna dan memori dalam hidup..

eii geram gua ! jumpe2 dh jadi makanan anai2.lg extreme kalau ke tong sampah.enta celah mane je..abes kenangan hilang mcm tu je..

ni la antara yang gua terjumpe.lain ada.cume tak tau hitam putih nasib riwayat mereka..

ni botol kenangan praktikum gua mase kat mtrx dlu.ada tag moto praktikum gua & butiran2 bintang kertas tentera semua name bdk2 praktikum gua.botol ni pernah hampir2 terkorban di dalam tong sampah umah gua.sadis !

ni kad dari sorg membe gua yang skrg continue study kat manchester.thanks sbb terbangkan postcard ni dari jauh.i berbesar hati kalo u terbangkan LP the stone roses ke rumah i suatu hari nnti :P

gua tak tau nak namekn benda alah ni.nak kate kad bukan.mgkin catitan ringkas tp padat kot :P
sorg mmbe gua bagi mase kat PLKN dulu tp gua lupe sape name bdk yg bagi gua catitan ni.maaf sgt2.biase la dah tua.tahun ni genap 12 tahun pn..

ni kunci bilik gua mase kat mtrx dlu.gua simpan dgn rapi lg sampai ari ni walaupun dh berlalu 3 tahun.gua tak pulang sbb takda makna pn.pintu locker gua dh pecah dsbbkn kerakusan gua.nasib la.sape cakap orang berbintang capricon tak ganas ? :P







4 comments:

  1. sabar2 jgn ganas2...

    ReplyDelete
  2. lu mmg banyak simpan memori r bro...huhuhu :p

    ReplyDelete
  3. it always happens that way.


    LOST helps us how to apprecite things more.

    kan?

    ReplyDelete
  4. fahmi latiff : keganasan yang tidak disengajakan..kunci jatuh dlm lubang jamban..terpakse la kopak..:P

    peJal ONly : memori indah untuk simpan..:P

    lynn honeym : yup..betol2..:P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...