Friday, January 9, 2009

Tak Semudah ABC Ok !

mlm ni gua terase nak tgk tv.dekat u gua memang tak da chance nak tgk tv.tgk rancangan sume banyak mengarut.tukar2 channel sampai la gua rase comfort nak kasi pinjam sejenak mata gua tgk raja lawak astro musim 3..

mgkin jugak gua mengidam nak tgk lawak cambest nabil.td gua tgk ada beberape org peserta yang menunjukkan bakat spontan mereka melawak.ada yang ok ada jugak yang kantoi.biase la baru masuk minggu kedua.enjin belom panas lg.plg gua tak boleh blah & sadis ada 3 org peserta kalo tak silap gua yang buat lawak tp seorang audiens pn tak ketawa ! berbagai reaksi muke control bengang dpt dilihat.dalam ati sape tau dok...

nota tak berape nak ringkas :

1) sape ckp buat lawak semudah buat ABC ? merul dgn adib dikecualikan ok !

2) amir mcm boleh jadi juara raja lawak musim 3.kelate mari !

Playlist : Rufio - Bitter Season

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...