Tuesday, December 7, 2010

Game Masturbation


sekarang baru gua faham, kenape membe2 U gua yang rata2 mat gamers semacam kene candu dengan benda alah ni.gua yang dah lame tak in dengan scene game2 ni pun bole jadi pelik dengan kefanatikan mereka dengan menatang ni.

'aku bile dah nak dekat exam, aku uninstall game ni.bole jadi ketagih ! kalo setakat sejam dua takpe lagi, ni sampai 4,5 jam menghadap main - wan'

gua cube nak mengelak dari terkena candu game berhantu ni.tapi pengaruh rakan2 yang sama2 tengah cuti seakan sama2 mengheret gua ke kancah puaka ni.gua berharap kerajaan bole tubuhkan rehab untuk orang2 ketagihan PES ! ini masalah berat.kalo najib main PES denagn rosmah pun, gua rase dia setuju dengan cadangan gua ni.merawat lagi baik dari mencegah.tak begitu?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...