Friday, December 24, 2010

Mood Hari Natal



setiap kali menjelang perayaan christmas, gua tak pernah miss tonton home alone 1 & 2.home alone 3 & 4 gua rase biase2 aje tanpa lakonan mantap mccaulay caulkin.

tadi gua berpeluang tonton cerita terbaru lakonan jack black iaitu gulliver's travels.even cerita ni tak ada kene mengena atau bersangkut paut dengan mood hari natal tapi memandangkan gua memang 'berhantu' dengan cerita2 lakonan jack black, gagahkan la jugak diri meredah lautan manusia yang crowded & pack nak mampos tadi.maklum lah besok cuti.plus malam ni christmas nite.mane yang keluar celebrate christmas,keluar dating dan tak kurang jugak bersama keluarga.gua terpakse bertolak2 tadi nak naik lif sebab dah crowded sangat sampai kene tunggu 2 kali lif turun naik baru dapat masuk lift.

'waiting for gulliver's travels is like waiting for ejaculation' itu yang ditulis kat status fesbuk berbulan2 dulu sebelum cerita di keluar cinema.kini, ejakulasi itu sangat nikmat untuk dinikmati.gulliver's travels - memang puas hati dan berbaloi tonton cerita ni.kalo bagi 1 choice vote cerita paling cool 2010, yes gua akan pilih gulliver's travels ! dari the pick of the destiny, saving silverman, year one, envy, nacho libre dan paling diingati the school of rock sampai lah turn gulliver's travels, semuanya tak pernah kecewakan halwa visual gua.plot cerita relaks2 la dulu.pergi wayang bawak awek or balak then beli 2 tiket couple seat dan duduk concentare tonton.

serius gua penat hari ni.tak ada mood nak menulis sangat.oh ye, besok gua pasti akan tonton home alone 1 & 2.so, selamat menyambut hari natal for those christian.

tata..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...