Tuesday, July 26, 2011

Bogel


suatu masa dulu,mamat bercerut bertatu che di lengan ni sanggup lari bogel sepanjang jalan di Buenos Aires jikalau pasukannya menang world cup 2010.tapi sayang seribu kali sayang.pasukannya tewas dan satu dunia kempunan nak tengok dia berbogel.

***
gua bukan la orang ternama macam maradona mahupun courtney love yang jadi halwa mata satu dunia follow up even buat aksi tak senonoh sekalipun.gua sedar,gua cuma orang biasa.

gua betol2 excited tunggu match harimau malaya dengan singapore khamis ni sampaikan gua sanggup lari bogel dalam rumah jikalau harimau malaya dapat tumpaskan singapore.

kalo poket tengah tebal,gua pun gamble turun bukit jalil.masalahnya duit teh tarik pun mak gua hulur,giler ape gua nak beli tiket RM 30 !

by the way,viva la harimau malaya !

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...