Tuesday, February 24, 2009

Dah Keje Last Minute..

kerja last minute adalah sgt menyebalkan ditambah lagi bile dalam situasi terdesak.tp hasil keje last minute adalah sgt terbaik berbanding buat keje dgn hati terbuka sbb :

1) lu akan berusaha siapkan walaupun mata dah rabak pak dewa !
2) tekanan menyebabkan passion lu melonjak untuk menyiapkan tugasan.
3) elak kene scold dgn lecturer..do or die !
4) pengurangan unsur 'playing mate' antara group member lu.

gua dapat merasakan 'aura' ni semalam.gua terpakse overnight dgn groupmate projek design gua yang lain untuk menyiapkan tugasan yang terpakse dihantar hari ni kepada lecturer.ada something special yang gua nampak ada pada lecturer gua terhadap group gua berbanding group lain.gua pn tak tau nape.sbb tu kami tak mau musnahkan nikmat yang diberikan itu dgn sia sia..

gua tido bape jam je smlm.pdhal kelas gua ari ni start seawal 8 pagi ! gua tau mgkin ramai yang tak tido buat report writing projek masing2 (thanks sepool..lu ketua yang hebat ! gua syg lu !)

akibatnya hari ni satu kelas pn gua tak attend.gua terkorban bersama bantal dan katil.padah wat keje last minute.sape suruh ?

p/s : kamil muke lu nampak sembam gler :p selamat buat presentation !

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...