Sunday, February 15, 2009

Gua Kembali Bernyawa...

gua bosan gler ptg ni.lepas abes makmal td gua dah tak ada kelas..pukul 4 kang baru start balik.gua decide balik bilik.mate gua pn rabak gler.smlm bole pulak gua bantai tgk ac milan lawan inter milan.padahal ari ni kelas aku start ku 8 pagi.dah gua terlajak bgn dan miss kelas pagi tu.ahh nasib !

sampai je kat bilik.roomate gua tak ada.ada kelas agknya.gua plan nak tido jap tp bile gua duduk2 belek2 laptop gua.....tibe2 gua teringat USB wireless yang membe gua kasi pinjam (sory amir gua pnjam lame.hehe..and thanks bermurah hati pinjamkn gua :) gua nekad nak buat suatu percubaan ringkas.mane tau berjaya.hmm tak sia2 gua korbankan mase tido gua...

dan hasilnya..................

gua berjaya membuat post ni dgn menggunakan wireless dari bilik gua.yeah berjaya ! kalo selama ni kalo gua nak update blog atau online gua terpakse balik umah.tp skrg semua dah settle.cume gua kesal gua tak dapat nak download dengan rakusnya :(

p/s : nantikan 'buzz' drp i di ym anda ye ! :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...