Sunday, February 22, 2009

Tribute To Individu Pelik...

salam..jumpe lg di entry ni.aslnya tajuk entry agak kasar & kotor tp lastly gua decide tukar kepada tajuk yang lebih berkias.ada sbb nape gua berbuat demikian.nape gua letak tajuk entry gua mcm emo sket?selama ni gua tulis blog yang santai2 tp kali ni gua kene tulis jugak.kalo spesis individu pelik ni bace entry ni lagi gua berbesar hati.nasib la !

gua bkn nak memaki atau mencarut tak tentu pasal dlm blog gua ni.gua segan jgk dgn blogger lain yang rata2 berbagai lapisan umur.baru2 ni ada seorang uncle add gua.enta kalo dia terbace entry kasar emo melampau gua ape plak persepsi dia kat gua..

ada mslh sket (tak tau la gua bermasalah atau individu2 pelik tu yang bermasalah..) setiap kali gua nak balik umah mase weekend mula la individu2 pelik ni bising & kurang senang.cakap itu la ini la.gua anak emak la.anak mak cik la.kadang2 gua tension jugak.ape mslah dia dgn gua kalo gua balik?gua balik gune tambang duit bapak dia kasi ke?gua balik dgn awek dia ke?eh what's the problem with this people ha?gua kadang2 jadi tak faham la.confius pn ye.lantak gua la.family gua pn tak bising.ni kan individu pelik ni.yang dia nak bising2 sampai buat muke semacam nak baling selipar tandas gua ape hal?tak faham gua..

lagi satu bab nak study.lg gua bengang bile mase nak exam.tak kan bsk nak exam gua bole balun extrimis mengalahkan gua dah abes final exam.gua nak study ke x ke,ape mslh individu ni?bkn gua tak bayar yuran pembelajaran.kalo gua mcm tu dia nak bising2 geram kat gua munasabah la.gua pelik kadang2 tgk sikap manusia (yang gua boleh cakapkn mcm penyakit pelik pun ye..) yang jenis spesis mcm ni.enta ape mslh mereka.baru tgk bangsa maju & berusaha sket dah mule nak bising.yang maju sape?membe lu jgk.bangsa lu jgk.bkn orang lain.kalo lu ada perasaan pelik mcm ni baik buang je la.tak salah nak iri hati dgn kejayaan org lain tp biar kene pada tempatnya.biar relevan..

p/s : name individu2 pelik ni dirahsiakan untuk menjaga kemuliaan maruah mereka yang tercalar dek sikap mereka sendiri..

Playlist : NOFX : What The Matter With Kids Today

4 comments:

  1. sape la sial?
    lu hentak pakai helmet ms lu lah..
    baru rempit mat!

    ReplyDelete
  2. woi,mat drug...lu tulis la name orang2
    pelik tu..gua nak tau gak...kalo bleh
    lu masukkan name gua no.1 la..baru la underground!
    kamil no.2...zaimi no.3...sepoo no.4...maheran no.5..roomate
    lu, letak jer no.6...

    ReplyDelete
  3. malas la..
    nak tau cari sendiri kat pejabat pendaftaran..:p

    ReplyDelete
  4. ahaha,,

    owg2 plik yg myakitkan aty..

    lalala~~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...