Friday, February 6, 2009

Tak Abes Gaji (TAG)

5 fakta tentang diri:
1) panas baran walaupun muke gua nampak cool..
2) gua ada tabiat pelik..gua suke main siku..:p
3) sangat sayangkan famili.. family no 1 dlm idup gua..
4) gua rase hepy kalo dpt tolong org yang memang in need sgt..kepuasan !
5) emosional bertempat..

5 perkara menakutkan dalam dunia:
1) repilia berkaki banyak & berjalan laju dgn kakinya yg banyak tu..
2) orang kurang siuman..
3) jarum + darah + hospitality
4) penyakit..
5) mati..

5 lagu buat masa sekarang:
1) bunkface - revolusi
2) ska p - tio sam
3) arctic monkeys - fluorescent adolescent
4) mike oldfield - moonlight shadow
5) always last - kalo aku...pak lah

5 perkara yang selalu disebut:
1) wei..
2) siot..
3) adoi..
4) peh..
5) mak ai..

5 perkara yang amat bernilai:
1) laptop acer travelmate 2350
2) JJP 6553
3) JV 2500 (RIP)
4) my missing chaper !
5) mp3 creative


5 perkara pertama kali dalam hidup ku:
1) pemergian my late ayahanda tercinta..al fatihah..
2) nampak sendiri lembaga hitam semasa di kem PLKN..
3) terbeli pisang yang tumbuh berkembar..
4) naik bas ke penang dari johor seorang diri sangat punk rock !
5) gua pernah saksikan UFO dgn mata sendiri..(lokasi : pontian)

5 blog yang nak di tag:
1) anda
2) anda
3) anda
4) anda
5) anda

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...