Wednesday, December 8, 2010

Glory

gua kire dekat masuk 2 tahun jugak la gua dah dapat celebrate besday gua dengan blog TMOL ni - dua post gua dedicate untuk hari kelahiran gua iaitu semasa angka 20,21 dan kali ni pada angka 22.secara tak langsung, gua dah kenal dan bercinta dengan 'kekasih gelap alam maya' ni selama lebih 2 tahun setengah.diam tak diam, dah makan jugak kewujudan blog ni yang pada asalnya cume sebuah medium untuk menjadi teman ketika gua dirundum kesunyian dulu.tak kurang juga tempat meluahkan perasaan dan juga medan melepaskan kepuasan menulis dari segala macam benda tak kira yang mengarut atau serius.

hari ni besday gua yang ke 22.dah semakin dewasa gua ni.tapi kepale masih nak huha huha lagi.memetik quotes seorang membe gua 'tua usia adalah proses biasa bagi manusia. setiap manusia akan tua. aku, kau, mereka, rosmah mansor, semuanya akan tua bila tiba masa. tapi yang tak bagusnya bila jiwa kita tua. jiwa yang tua ni lah yang akan menyebabkan kita tua sebelum masanya..' yup ! biarlah umur makin meningkat sebab umur tu just angka yang akan terus meningkat dalam kitaran hidup seorang manusia.asal jangan jiwa tua sebelum usia sudah la.

banyak jugak wish besday dari membe2 dekat fa
cebook.kalo gua penah naik emo (ala gua memang suke melayan perasaan sebenarnya..) dalam entri ni, tapi dengan peringatan wish2 besday dekat muka buku dan tak lupa jugak through sms, gua rase sangkaan jahat dalam entri tu sekadar mainan perasaan.yela..bile kita emosi, kita akan bertindak sejajar dengan emosi kita.begitu juga bile kita sedih, kita akan menangis, bile kite suke, kita akan ketawa.so bile gua rase gua kehilangan rakan2, gua akan cube meluahkan perasaan yang gua 'seakan' kehilangan kawan.tapi ternyata sangkaan gua tu salah.just a feeling..yes bad feeling.hakikatnya masih ramai kawan yang menyayangi diri ni..

time besday gua kali ni, bole plak gua kene suprise dengan buah hati.senyap2 je dia beli hadiah.tau2 pagi tadi sampai je kat umah.gua da cakap awal2, tak payah susah2 belikan hadiah.tapi orang perempuan ni memang dilahirkan pemurah hati agaknye.dia belikan jugak hadiah walaupun kite tak mintak.hehe..btw thanks syg ! luv so much :)


p/s : pretty cool shirts.thanks honey..

p/s : heppy birthday untuk diri gua yang ke 22.haha..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...