Tuesday, September 20, 2011

Conteng



'kertas adalah karib.
buat pena yang dahaga..
menulis adalah seni..
umpama jalan tidak berpenghujung..'

sesekali gua teringin jugak nak menulis ala2 puisi.nak mendeklamasikan puisi atau sajak gua rase dah terlalu lama gua tak buat benda tu.cukuplah last gua buat benda tu semasa dibangku sekolah dulu.itu pun dah macam bukan baca puisi gayanya.cikgu bahasa pun senyum2 sinis mendengar.

rasanya cukuplah sekadar dapat menulis macam si fynn jamal ni.dia pandai mendeklamasikan sajak sekali dengan irama lagi.dia memang cool dengan gaya dia sendiri.kadang2 berkaca jugak mata gua baca puisi2 dia.bukan emo ke apa.cuma terusik.

p/s : ayuh datang ke UTM skudai 24 hb (sabtu) ni sempena malam puisi riong berita harian jam 8.45 malam.fynn jamal ada sekali perform.be there !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...