Tuesday, January 18, 2011

Kota Singa


care jugak kalo ada sekeping pic berlatar belakang merlion park ni.buat2 simpan jadi kenangan.

***

dah lame gua pasang angan2 nak pergi kota singa.even gua ni stay johor,tapi gua memang tak penah lagi berpeluang jejakkan kaki ke sane.sepatutnya semester ni dah plan baik nak pergi.tapi nampak gaye kali ni macam terpakse bersandar pada kenangan lagi la jawabnye.buat mase ni,status kewangan seakan tak mengizinkan.lagi sekali gua highlight 'terpakse'.

gua ada bace beberapa entry (klik sini dan sini) berkenaan short trip mamat ni ke kota singa dalam blog dia.nice review plus snap shoot cun2.tapi statement dia just spend RM44 = $18 singapore dollar je untuk ke singapore memang betol2 bakar line.terase menebal plak passion nak ke sane.aihh !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...