Monday, January 10, 2011

Disclaimer



ari tu gua ada dengar mak gua main video lagu ni kat youtube.dengar2 sekali imbas macam gua penah dengar lagu.tapi macam kelentong plak gua dengar lagu2 oldies era mak gua.ingat punye ingat last2 baru gua dapat tangkap ni lagu dalam cerita hantu kak limah balik rumah kalo tak silap.ala dalam scene johan makan meggi dengan usop tu.

terus gua search youtube kot2 ada trailer hantu kak limah balik rumah yang ada scene johan dengan si usop makan meggi.tapi hampa.last2 gua terjumpe la video bawah ni.yes ! siap ada lagi main lagu soley soley ni dalam video tu.memang tepat jangkaan gua lagu ni memang lagu dalam filem hantu kak limah balik rumah - scene johan dengan usop makan meggi.terus gua search 'middle of the road - soley soley mp3 mediafire' dan terus download.layan jugak soley soley ni.buat2 layan jiwa petang2 pun menarik jugak.heh !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...