Wednesday, August 3, 2011

Bogel Menuju Tuhan


ada pepatah mengatakan,tak akan tumpah kuah kalo bukan ke nasi.macam gitu la jugak perihalnya dengan mamat seni sorang ni.kalo dah darah seni mengalir dalam darah kau,berpijak dimana pun nilai seni kau akan bawa.

gua admit lakonan mamat ni memang reach the top of the pop.sampai sekarang gua salute cerita gadoh yang gua bole cakapkan as one of the brilliant and fukkin straight forward malay film yang gua pernah tonton.kaw-kaw namron 'perah' untuk jalan cerita ni.at least mamat ni tak la mengharapkan muke macho semata-mata macam certain anak seni lain tapi habuk pun tak ada - lakonan ke laut,menyanyi ke parit.yes the right things is talent ! no wonder la susan boyle boleh bikin album even dia tak mengiurkan sekalipun.ini mustahil akan jadi kalo dia benar2 tak ada talent.fact..

masa lepak2 ngeteh tempoh hari,sorang membe gua ada melabon pasal buku penulisan mamat ni yang berjudul 'bogel menuju tuhan'.actually gua pun tak follow mane perkembangan mamat ni jauh sekali tahu menahu yang dia ada published his own book.tapi bile membe gua tu dah bukak cerita,gua pun jadi terinfluence untuk follow up.gua difahamkan buku ni adalah sebuah buku yang mengumpulkan coretan puisi yang belom lagi di-published di dalam blog beliau.memandangkan sekarang ni gua pun dah macam ayam berak kapor,so kire2 ada baik jugak gua angkat sebiji buku ni

'cis bile last gua bace buku puisi?..fuh !'


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...