Tuesday, August 2, 2011

Lu Gua,Lu Gua

most of the time gua rase selesa pakai ganti diri name lu gua,lu gua ni.sampaikan dengan orang baru kenal pun kadang2 gua dah terbiase lu gua,lu gua dengan dia.sort of intimacy by the way.

gua harap tak ada orang2 konservatif yang berpendirian bukan2 berkenaan lu gua,lu gua ni.jangan la dikaitkan lu gua,lu gua ni dengan spesis mat gian,mat rempit,mat rock mahupun kaki pukol.hatta asal dengar orang lu gua,lu gua owh sah2 ni orang gangster,orang tak ada akhlak mahupun orang gelap masa depan.tolong la sangat2 jangan berfikiran terlalu konservatif sebegini.jangan kerana nila setitik habis susu sebelanga.

lu gua,lu gua just nama ganti diri.sama macam aku kau,awak saya,sayang abang,honey darling mahupun mama papa yang belom tentu mencerminkan identiti atau akhlak seseorang.orang baik belom tentu baik dan orang jahat tak semestinya jahat.



'gua boleh ajar lu macam gua...jadi tikuus....tapi lu mesti jaga kucing' - osman tikus

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...