Saturday, March 19, 2011

Hilang Bisa?

wifi kat kampus gua macam haram slow.naik pun 2-3mbps.memang celake slow dia.nak loading mozilla pun lembap.memang bikin gua nak mencarut berat.

hari ni gua saje balik rumah.lame jugak dah tak balik.rindu plak kampung.sedikit kecewa gua bile dapat tahu internet umah pun ada time jadi slow.adik gua cakap start last week dia jadi tak berape nak laju.kalo biase memang berderu laju dia.ahh tak ada hal la.janji ada dari tak ada langsung kan.

ahh sebenarnya dari kat hostel lagi gua cube2 download full latest album the strokes - angels ni tapi tak berjaya2.baru download 2% tenet putus.watdehel..gua ada bace review pasal latest album ni yang the strokes akan back to basic macam album 1st diorang is this it.gua admit gua memang adore is this it.hampir semua tracklist dalam album is this it gua minat.tapi bile gua abes download album angels ni,gua rase tak ada persamaan langsung album ni dengan is this it.macam dah kurang vibe garage the strokes.album baru ni dah macam more to 80's new wave.cume undercover of darkness je gua rase paling ngam.serious gua kecewa.baru nak amek mood album is this it.dah fail.cis dah la arctic monkeys pun dah lari roots dari whatever people say i am,that's what i'm not dalam hamburg.ni turn the strokes plak.

ceh jangan sampai gua download album2 hijjaz plak lepas ni.celake !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...